سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجر

کاش می شد تا به آسمان پر کشید .
نظر

عرض پوزش 

برخی از دوستان به اشتباه از نوشته های بنده برداشت هایی رو کرده اند که دل دوستان را آزرده است که من از باب احترام به دوستان دو نکته رو عرض می کنم : 

1) در مورد سخن آقای حسین پور، برخی از دوستان بیان داشته اند که لفظ شما به گونه ایست که برداشت می شود آقای حسین پور این حرف رو زده است و از اجرای این دوره  از ابتدا ترس داشته اند . من طبق صحبتی که با این بزرگوار داشتم ایشان این مطلب را تکذیب کردند و بنده اشتباه برداشت کرده ام. که من از این بزرگوار عذرخواهی می کنم.

2) در مورد متصدیان امر باز تاکید می کنم این مطلب ارتباطی با دارالحدیث ندارد و بنده متصدیان این امر و این نحوه اجرا را دارالحدیث نمی دانم . دارالحدیث دانشگاهی است که محوریت کار علمی و پژوهشی آن قرآن و سخنان اهل بیت (علیهم السلام) است و بنده خود را ریز خوار سفره علمی این دانشگاه می دانم .

اگر در مطلب نوشته شده توسط بنده دوستان برداشت کرده اند که متصدی این دوره ها دارالحدیث است، من این اشتباه رو تصحیح می کنم . من متصدی دوره رو مهارت کده می دانم که در اصل ایشان باید در مورد درآمدهای آن پاسخگو بوده و ربطی به دارالحدیث ندارد . 

همانگونه که مسئول برگزار کننده دارالحدیث برای بنده بیان داشتند ( که من عذرخواهی می کنم این رو علنی میگویم) دارالحدیث ذره ای از هزینه ها رو برای خود دریافت نکرده است و به علت اینکه این یک کار قرآنی محسوب می شده است فضارو برای این جریان آماده کرده اند و در این مورد ذی نفع نمی باشند. 

باز از همه بزرگواران و دوستان بالاخص برادر خوبم حجت الاسلام و المسلمین حسین پور که ممکن است برداشت های دیگران موجب دل آزردگی ایشان شده است عذرخواهی می کنم.چرا که انتقاد بنده به مسایل دیگری است و منتظر پاسخگویی مهارتکده و شخص آقای فراهانی هستم .