سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجر

کاش می شد تا به آسمان پر کشید .
نظر

امروز خدمت آقای حسین پور بودم در مورد پست بنده که چند وقت پیش در سایت در نقد متاردینگ در وبلاگ آورده بودند بیان داشتند که بنده نگفته ام که از اجرای این طرح ترس دارم و من گفتم باشه مطلب شما رو در وبلاگ میذارم و اینکه شما از ابتدای برگزاری این طرح ترسی نداشتید و بنده ممکن است اشتباه برداشت کرده ام و در این مورد به خاطر احترامی که برای شما قایل هستم این مطلب رو در وبلاگ میذارم. 

دومین مطلبی که بود این بزرگوار نوشته من رو به دارالحدیث گرفته بودند و گویی من دارم دارالحدیث رو نقد می کنم و نماینده جریانی هستم. اولا همه دوستان می دانند بنده مستقل هستم و وابسته به جریانی نیستم و اگر هم نقدی دارم به آقای فراهانی به اجرای این دوره و این نحو اجرا و نیز برخی موارد دیگر دارم و این خطاست که شخصی فکر کند انتقاداتی که بنده دارم به دارالحدیث و دانشگاه قرآن و حدیث برمی گردد و من بخواهم این دانشگاهی که خودم از آن هستم رو منتسب به مشکل مالی کنم. 

تنها اشکال بنده به این دانشگاه که به فرموده دوستان فقط سالن کرایه داده اند این هست که چرا باید دارالحدیث طرحی رو تبلیغ کند که هنوز این طرح جواب نداده و ابهامات بسیاری در آن هست و...

سومین مطلبی که لازم است که بیان دارم این هست که مسئولین دارالحدیث بیان داشتند که از این طرح هیچ مبلغی عاید این موسسه و دانشگاه نمی شود که خود این بزرگواران در این مورد اطلاعاتی رو خواهند داد ولی مطلبی که من لازم است با توجه به نوشته هایم بگویم این هست که منظور از متصدیان برگزاری این دوره دارالحدیث نیست بلکه خود مهارتکده هست که خوب است زودتر در مورد مسایل مالی جواب بدهد تا ادعاهای کمک به امور خیریه اثبات شود . 

 

 

اما سخنی برای مدیرپارسی بلاگ 

( اگر این پست حذف بشود بنده آن را در سایت گذاشته ام و در بلاگفا هم می گذارم، پس چه بهتر این مطلب حذف نشود)

امروز ظهر این پیام برای بنده آمد: سید محمدرضا فخری 

سلام
کاربر گرامی
مطالبی در وبلاگ شما اشاره به اشخاص حقیقی و ایراد نسبتها / اتهاماتی به آنها دارد که صرفنظر از صحت و سقم، مغایر قوانین سایت است و نزد ما نسبت به آنها شکایت شده است.
لطفا در اسرع وقت نسبت به حذف تمامی موارد مغایرت اقدام فرمایید تا مجبور به اقدامات بعدی نباشیم.


سخنی با مدیریت پارسی بلاگ دارم و آن این است که بنده انتقاداتی رو به جریانی دارم که باید این انتقاد رو می گفتم و بحث شخصیت حقیقی مطرح نیست به اونگونه ای که خلاف قوانین پارسی بلاگ باشه . 
نذارید احساس کنم که همان حرفهایی که در مورد پارسی بلاگ می زنند درست هست که در این سایت نمی شود آزاد سخن گفت(نه دروغ) و نیز سایت های دیگر هم بهتر خدمات می دهند و هم مانع از حرفهای درست و انتقادات درست شما نمی شوند . 
نگذارید فکر کنم که روابط باعث بستن و حذف مطلب شده است نه ضوابط. 
پس مدیریت پارسی بلاگ حفظ آبرو کن